Friday, 9 September 2011

Hadiah untuk Cabutan Bertuah........

Ingat tak entry nihcabutan bertuah sesiapa yang pernah order dari sikecikshop. Kali ini nak upload gambar semasa proses cabutan tersebut..

 Semua Nama Yang Pernah Order dari SKS

 Si Tecik Yang Datang Menengok nengok

 Dah Start dah nak amik nama bertuah

 Ye nak amik yang ini lah

 Nak Makan boleh kertas nih???

Erkkk, si tecik nih terus jer nak bawak masuk mulut....

Walaumacam manapun 3 nama dah terpilih dah....

Hehe

INsyaALLAH 3 nama bertuah ni akan dapat hadiah dalam minggu depan yer....


Eh????????     Sape yang bertuah tu???


TUngguuuuuuuuuuuuuuuu

2 comments:

  1. lama betul nak tunggu keputusan....tet...

    ReplyDelete
  2. kak nurin: hohoho sabarrrrrrrr. Akekkeke

    ReplyDelete